Klacht: activeren

op 06 mei 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kan mijn pas gekochte klantenkaart niet activeren, staat nergens duidelijk aangegeven

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn pas kan activeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Pets Place

6 maanden geleden - Beste Anita, Bedankt voor je melding. Dat is vervelend om te horen! Ik wil je adviseren om naar www.petsplace.nl/registreer te gaan. Hierop vindt je alle informatie om je pasje te activeren. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via service@petsplace.nl. Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 08 mei 2017 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben een speciale pagina aangemaakt waar klanten hun pasje op kunnen activeren; www.petsplace.nl/registreer. Op deze pagina is precies, stap voor stap, te lezen hoe men de kaart kan activeren. De klant dient eerst een account aan te maken om vervolgens via 'Mijn VIP Club' het kaartnummer in te voeren.

Alle klachten die gemeld zijn door geloofikniksvan