Klacht: activeren

op 12 mei 2016 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kan mijn cadeaukaart niet activeren,wat doe ik niet goed

Gewenste Oplossing:

als ik mijn kaart kan activeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bladcadeau over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 13 mei 2016 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Wetering,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u uw BladCadeau niet kunt activeren.

Uiteraard hebben wij hiervoor meer informatie nodig. Wij willen u dan ook vragen de streepjescode en persoonlijke code te mailen naar webcare.nl@sanoma.com. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door kalkwieke