Klacht: Activatie datum tv/ internet abonnement wijzigt Youfone steeds

op 07 december 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

15-11-2017 een abonnement aangevraagd voor tv/internet. Automatisch kwam een activatie datum op van 15-12-2017 die ik niet kon wijzigen. Heb Youfone gemaild en gebeld dat ik het abonnement per 24-12-2017 laten ingaan omdat mijn huidige abonnement tot die datum loopt. Krijg ik van Youfone een mail dat dat niet kon omdat het weekend is en dan werken ze niet en dat de activatie vastzit op 27-12-2017 en kan niet eerder. Toen heb ik ze gemaild of ze dat met mijn huidige provider kunnen afstemmen zodat ik niet zonder internet kom te staan. Krijg ik te hoeren nee overstap service hebben we niet, jij moet zelf de datum aan je provider doorgeven. Dat hebe ik gedaan dat mijn abonnement per 27-12-2017 stopgezet kan worden. Dan bel ik ze of de datum vast IT, want ik zit met mijn huidige abonnement. Hoor ik van Youfone dat de activatie vast staat op 15-12-2017, mail ik wat is dit nou jullie zeiden 27-12-2017 en eerder kon het niet en ik heb dit al doorgegeven aan mijn huidige provider. Dan krijg ik een mailtje van Youfone : je activatie staat vast op 22-12-2017 omdat 27-12-2017 erg druk is. Heb weer gebeld en ze kan dit niet vinden wel 15-12-2017 en komt ze later na lang wachten dat de monteur de 22e komt als ik zeg dat ik nooit om een monteur heb gevraagd zegt ze dat dat nergens staat. Ik zeg haar dat ik daar bewijs heb dat op minn aanvraag duidelijk NEE staat achter het monteur gelooft ze dat niet en de activatie staat op 22-12-2017. Als ik vraag om met de manager praat wordt het geweigerd en met mijn ingediende klacht doen ze niks.
Bij alles er wordt langs elkaar heen gewerkt en je krijgt van niemand een betrouwbare datum of antwoord. Dit heeft me zoveel gekost en ben bij mijn laatste belletje vandaag al 47 minuten aan het bellen met Ene Marisa zonder resultaat. Erg onkundig. Als ik om annuleren aanvraag vraag wordt er gezegd dat de bedenktermijn voorbij is. Men heeft me niet eens een bedenktermijn gegeven. Want tijdens het bedenktermijn ben ik de hele tijd aan het mailen over wanneer is de activatie en of het afstemt met de huidige provider. Onprofessioneel zijn ze bij Youfone. En klant onvriendelijk.

Als men betrouwbare informatie geeft en mijn aansluiting annuleert, dit heeft me meer leed gekost dan dat het waard is. Ik wil mijn aansluitkosten terug met een bevestiging dat dit ook inderdaad gebeurt.
2e optie de datum op 27-12-2017 zetten als ze het geld niet kunnen teruggeven en mij compensatie geven van gratis maand bv. Ik ben erg lang hiermee bezig.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 12 december 2017 om 15:35 geantwoord

Heeft op 12 december 2017 om 16:48 geantwoord

Ik heb geen tijd gehad om me te bedenken, want tijdens die termijn was ik aan het wachten op een antwoord van Youfone. Youfone heeft de datum te vaak verzet dat ik erg verwarrend en slopend is geweest voor mij. En omdat Youfone geen overstapservice heeft houden ze geen rekening mee dat men ook afhankelijk is van zijn huidige provider die ook op tijd opgezegd moet worden en dat ik te veel verschuivingen in data’s uit Youfone kreeg. Iedere keer werd een andere aansluitstandaard gegeven. Erg slordig van Youfone en onprofessioneel.

Alle klachten die gemeld zijn door Carima_79