Klacht: Actieradius accu en geluidloze motor??

op 30 september 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

In maart 2016 ben ik in bezit van een stella dolce. Nu waren er met de aflevering al problemen qua het niet na komen van wat er op de aflevering bon stond dat als de fiets geleverd werd de fiets afgesteld zou worden en een rondje fietsen enz. Ook het zadel wat k erbij zou krijgen zat er niet op en werd even gauw omgewisseld met het gevolg dat k ging fietsen het bagagerek beschadigd raakte. Melding van gemaakt en er kwam een monteur langs om te kijken en de fiets aftestellen en de beschadigde rekje werd met een witte lak aangestipt en vermelde dat gaat niet roesten. En dat was het.nou vind ik dat het aanstippen met een lak nou niet echt professioneel met een fiets wat door hun zelf niet goed was afgesteld en daardoor beschadigd was.
Ook de 9 ondersteuningen die ik zou krijgen waren niet op de fiets gemaakt, dus die is weer later voor de deur omgebouwd. Die monteur zou tussen 1 en 4 uut smidsags komen dus de hele middag thuis gebleven al wie er kwam geen monteur dus tegen half 5 gebeld van of ze nog kwamen enz. Er kom door de telefonistes geen excuus vanaf maar meer een snauw van dat hii echt nog wel kwam. Ja hoor dat kwam hij ook tegen uurtje of 7 s avonds. Toen gelijk al melding gemaakt dat ik de actieradius vd accu vond tegenvallen want kon met de toen nog 5 ondersteuningen niet meer als 40km rijden. Maar ik moest maar contact opnemen met stella dit idd gedaan via een formulier op de site. Waarop ik terug gebeld ben toen ik niet thuis was,mijn zoontje had de telefoon aangenomen en toen de medewerker van stella vernam dat k niet thuis was zou ik terug gebeld worden. Dit is inmiddels paar maanden geleden en moet nog gebeuren. Inmiddels met de 9 ondersteuningen kom ik niet verder met de actieradius van 28 a 30 km terwijl de beloofde actieradius 80 tot 100km zou zijn. Ik weet niet hoe ze dit berekent hebben misch alleen met een licht persoon in de eerste ondersteuning en binnen op een baan ofzo ivm met geen tegenwind maar mijn stella fiets heeft het nog nooit gehaald. Ook adverteren ze met geluidloze/fluisterstille motor nou niet die van mij mensen horen me aankomen of kijken achterom dus ook dat Is een verkeerde belofte. Al met al heb ik hele grote spijt dat ik een fiets van Stella heb gekocht,ipv een goede 2hands fiets bij de lokale fietsenmaker, want wat heb ik aan een fiets waarmee je niet eens een normale fietstocht mee kan fietsen. Het zijn rondjes om de kerk en dat was het. Ik zou willen dat ik de koop kon terug draaien en ik het volledige bedrag wat ik betaald heb terug krijg zodat ik een andere fiets met ondersteuning kan kopen van een beter en bekend merk bij de fietsenmaker in het dorp. Stella weet zelf ook wel dat de geleverde accu’s niet de beloofde actieradius hebben,en dus niet goed zijn, want om me heen hoor ik meer mensen erover.
Ik heb het idee dat stella te snel te groot is geworden en op die manier niet meer de service kan leveren die ze zogenaamd wel beloven.
De fietsen worden met allerlei mooie verhalen en rare verkoop methode aangesmeerd van als je nu niet beslist geldt de korting niet meer manier verkocht, en zodra de fiets geleverd is hun doel bereikt is en de klant het nazien heeft bij problemen.

Ik ben pas tevreden als mijn accu langer mee gaat dan de nu tot ongeveer 30km actieradius en de beloofde 80 tot 100km gaat halen.
En anders wil k mijn volledige aankoop bedrag terug en mogen ze de fiets op komen halen. Want k ben er een beetje klaar mee met de zogenaamde service van stella.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Stella Fietsen in Nunspeet

1 maand geleden - Geachte mevrouw Weerheim, Na aanleiding van uw bovenstaande klacht hebben wij getracht om telefonisch in contact met u te komen, helaas tot op heden zonder resultaat. Uiteraard willen wij uw klacht bespreken en samen met u opzoek gaan naar een passende oplossing. U kunt ons bereiken op het voor u bekende telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Bas Mostert Klanttevredenheidsmanager

Alle klachten die gemeld zijn door Magdalena77