Klacht: actiecode

op 14 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 juli 2016 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Gooijer-Van der Laan,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak.
Graag vernemen wij van u van welke aanbieding u gebruik wenst te maken.
Wij zullen deze dan invoeren onder uw account, zodat u toch nog kunt genieten van deze actie.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Groet, Monique ~ Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door A.C. Gooijer-van der Laan