Klacht: Actiecode 25 ( vervolg )

op 21 juli 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik kreeg een mail met een waardebon van 25€ bij aankoop van meer dan 500€ , dus besliste ik om een NAS aan te schaffen van 851€ , nu bleek de waardebon niet werken op de site .
Ik heb dan iemand via de chat aangesproken en hij melde me dat ik wel recht had op de korting van 25€ , hij beloofde me dat die 25€ welke ik te veel betaalde teruggestort ging worden op m’n Paypal account
Ik moest enkel een mail sturen en hij ging alles in orde brengen .

Ondertussen werd bevestigd via mail dat m’n 25€ ging teruggestort worden , maar drie weken later nog steeds geen geld gezien .
Op mails (2) wordt ook niet meer gereageerd , wat uiteraard totaal niet klantvriendelijk is !!!

Het gaat hier over : AUF-S-5149003 [Incident: 160628-002806]

Ik wil ASAP m'n 25€ teruggestort zien op m'n Paypal account .
Deze klacht blijft staan tot ik effectief m'n geld terug heb , want met loze beloftes ben ik niks.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Redcoon in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Redcoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Redcoon

Heeft op 21 juli 2016 om 17:43 geantwoord

Beste dhr,

Hartelijk dank voor jouw review. Jouw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons.

Als eerst excuses voor het ongemak. Ik ben dit direct uitgaan zoeken voor je. Sinds een zeer recente tijd zijn wij overgegaan naar een nieuw systeem. Helaas zijn wij tegen onverwachte problemen aangelopen waaronder de terugbetalingen naar een PayPal account. Dit is inmiddels opgelost en ik heb de bevestiging dat de 25 euro naar jouw PayPal account is overgeboekt. Door de fout in het systeem leek dit al te zijn gedaan maar was nog niet overgeboekt. Excuses hier dan ook voor. Ik zal dit intern ook doorgeven zodat wij dit soort problemen in de toekomst kunnen voorkomen.

Hartelijk dank om ons hierop attent te maken en nogmaals excuses voor het ongemak.

Bart Namens het redcoon Webcare-Team

Reactie van de melder van de klacht Michelangelo509

11 maanden geleden - Bedankt voor de overboeking , wel vreemd dat na het plaatsen van deze klacht het plots snel opgelost is , Al had ik liever minder ongemak ondervonden . Dit kon toch ook perfect opgelost worden via de eerder verstuurde mails (2 mails over 5 dagen ) , waar jullie dus niet op gereageerd hebben . Misschien kan dit ook nog eens nagekeken worden ? Mvg,

Bericht van Redcoon

11 maanden geleden - Uiteraard zullen wij hier naar kijken. Helaas is het momenteel druk omdat wij tegen de eerder genoemde reden. Ik snap dat dit erg vervelend over komt en wij proberen dit ook spoedig op te lossen zodat wij weer volledig bereikbaar zijn. Bedankt voor jouw mening hierover! Dit stellen wij zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Bart Namens het redcoon Webcare-Team

Alle klachten die gemeld zijn door Michelangelo509