Klacht: Actie prijs (reclame)

op 10 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op maandag 9 mei heb ik het actie product eigen merk douche 300ml gekocht. Het betrof alle varianten. Het aantal van 6 stuks. Bij thuis komst was de korting niet goed door berekend. Op 10 mei ging ik terug naar de desbetreffende kruidvat grote hout straat te Haarlem. In eerste instantie werd ik goed geholpen maar zij kwam er niet uit. Er werd een oudere mannelijke collega bij geroepen. Deze kwam met een prijs verschil via de kassa van €1,10. Maar bij het scannen van de prijzen vergeleken bij gisteren klopte dit niet want dit had €1,60 moeten zijn. Als je de optel som en de reclame prijs aan houdt van de kassa bon. Door de bejegening vd medewerker en het niet willen luisteren heb ik gezegd laat het maar zitten het geldbedrag. Het gaat me niet om de €0,50 maar om de situatie op zich. Ook heeft hij zelf nog een poging getracht het na te rekenen zie bon maar daar maakt hij helemaal een potje van. Dhr bleef volhardend dat wat de kassa op dat moment liet zien de prijs was en niet wat er gisteren gescand was. Terwijl het de zelfde producten zijn.Jaren kom ik als trouwe klant bij de kruidvat naar alle tevredenheid meestal in de Amsterdamstraat te Haarlem. Ik kreeg het gevoel of dhr het bedrag uit zijn eigen zak moest betalen zo volhoudend als hij was.

Als je op een volwaardige manier bejegend en serieus wordt genomen. En niet het gevoel krijgt als jet het na rekend dom bent

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja fluiter