Klacht: Actie Poema Boxerchorts

op 09 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Goede Morgen.
Vanmorgen was ik om 9.57.47 uur in filiaalnummer 7174 in Dordrecht voor de maat XL van de Poema shorts. Bij de kassa kreeg ik een doosje met ongeveer 10 shorts met de maten S en M en geen enkele L en XL. volgens een medewerkster was dat alles wat ze binnen kregen. Ik ben de auto thuis gaan halen en naar het filiaal 7325 ook in Dordrecht gereden.
Ook daar waren er maar een stuk of 6 pakjes en 1 XL om 10.23.08 uur. Ik heb de chef die was over aangesproken. Die mijnheer stond met zijn rug naar mij toe en nam niet de moeite om zich even om te draaien terwijl ik met hem sprak en ging door met waar hij mee bezig was, wat ik heel onbeleefd vind. Hij zei mij dat ze al bijna anderhalf uur open waren en ze allemaal al verkocht waren, waar ik dus aan twijfelde. Er was geen kip in de winkel.
Het kassameisje wist van niets dus vroeg ik het aan haar, ze vertelde dat ze er nog geen verkocht had. Volgens mij sprak zij de waarheid en niet die chef.
Als goede klant van het Kruidvat moest ik dit toch even kwijt. Nu kom ik denk ik niet zo vaak meer bij het Kruidvat want ik wil niet voorgelogen worden.

Rina van Gulik

en

Dat ik niet meer met een kluitje in het riet gestuurd wil worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rina van Gulik