Klacht: actie drukte

op 28 februari 2016 over New York Pizza in de categorie Horeca

op vrijdag 26-2-16 had ik om 18:00 gebeld om een pizza te halen in het filiaal Paradijs in Hoofddorp.
Om half 7 was ik daar en werd er gezegd dat deze in de oven zat en elk moment klaar kon zijn(toen was het al erg druk in de winkel zelf).
15 minuten later kwam ik vragen waar de pizza bleef, toen was mijn bestelling opeens verdwenen.
Waarna nogmaals klagen het opeens wel lukte mijn pizza’s in 5 minuten klaar te hebben.
Het leek er op dat dit filiaal niet opgewassen was tegen de drukte, ondanks het hoge personeelsbezetting.
Waarna uiteindelijk ik mijn pizza’s pas om 19:20 kreeg. Dit is 1 uur en 20 minuten later dan besteld.

Mij is bekend dat er een VIP pas is voor new york pizza. Graag zou ik deze ontvangen, dat ik bij volgende bestellingen pizza's met korting kan bestellen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door DKreekel