Klacht: Actie Bij meer dan 4 in de rij en er kan nog een kassa bij etc. is een worst voorhouden..

F. Post op 14 oktober 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik stond vorige week bij de Jumbo supermarkt aan het Bastiaansplein in Delft in een lange rij en er konden nog 3 kassa’s bij (ook een kassa die op grote afstand van de andere kassa’s was). Toen ik naar de kassiere ging om te zeggen dat ik de 6e wachtende in de rij was zei ze dat de actie niet meer gold vanwege Corona. Wel hangt het bord met de actie nog gewoon in de winkel! Ik vind dit misleiding; had het bord dan weggehaald. Ook na het spreken van een leidinggevende werd mij hetzelfde verteld.
Echter op de website van Jumbo kan ik niets vinden over veranderde regels en in de winkels hangen dus nog gewoon de borden met de actie. Ik vraag u daarom het bedrag van 6,39 euro terug te storten op mijn rekening.

Ik zou graag het bedrag van 6,39 terug willen krijgen en zou willen dat de borden met de actie verwijderd worden uit de winkel(s)

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F. Post