Klacht: Actie

op 30 september 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw, zeer verbaasd en geïrriteerd zijn mijn buurvrouw en ik over de dierendagactie van een tas met kattenproducten twv 25 euro bij besteding van 5 euro. Om kwart over tien (niet bepaald laat op de dag voor een winkel die de hele dag open is) waren wij in de winkel aan de Amsterdamseweg te Arnhem (waar het overigens net zo rustig was als anders) én de tassen waren al op! Er waren en ook maar een paar voor katten geleverd volgens het personeel! Wel kregen wij een speeltje en een kattengrasproduct mee. Wat ongepast om op deze manier klanten te lokken en om vaste klanten te belazeren! Wanneer men zo’n actie zo groot aankondigt moeten er voldoende tassen zijn! Anders kunt u beter een paar klanten een tas geven als verrassing. Mijn buurvrouw en ik hebben besloten niet meer onze kattenspullen bij petsplace te kopen. De kleinere dierenwinkel is misschien iets duurder, maar wel puurder voor zijn klanten. Met vriendelijke groet, A.M. Ostermeier

Gewenste Oplossing:

Voor deze actie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pets Place nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Pets Place

2 weken geleden - Beste mevrouw Ostermeier, Bedankt voor uw melding op klacht.nl Wat jammer om te horen dat onze Dierendagactie zo is tegengevallen. Onze winkels hebben een bepaald aantal pakketten ontvangen om te verdelen onder de klanten. Deze waren binnen no-time op, waardoor een groot aantal winkels nog wat extra tassen gemaakt heeft met inhoud uit de schappen van de winkel zelf. De waarde hiervan is minder dan het oorspronkelijke pakket, maar op die manier konden we toch nog wat klanten blij maken met een gratis pakket. Onze excuses dat we niet aan de verwachting hebben voldaan, we nemen deze klachten/opmerkingen zeker mee met een volgende actie! Mocht u hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan horen we dat graag. U kunt ons bereiken via e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place service@petsplace.nl 0318 - 759 259

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant laten weten dat onze Dierendagactie zo succesvol was, dat alle pakketten binnen no-time op waren. Een aantal winkel heeft nog wat alternatieve pakketjes samengesteld, maar met een lagere waarde dan wij hebben beloofd (€ 25,00). We begrijpen de teleurstelling en nemen alle feedback dan ook mee voor een volgende actie.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Ostermeier