Klacht: Acommodatie en vliegvertraging

op 15 september 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Woxxie gumbet was 4 sterren. 1345 euro betaalt voor slecht eten, geen handoekservice, 2 keer van kamer gewisseld. Iedere keer nieuw probleem. Sigarettenlucht, slechte airco, geen koelkast, gordijn eraf. Heb heen en weer gerent om al deze rot problemen op te lossen. Op de terugweg flinke vlucht vertraging. 6 uur lang op gumbetvliegveld gehangen. Andere vluchten waren netjes op tijd.

Te veel betaald voor de accomodatie. Was een zielig pension. Vluchtvertraging van 6 uur. Geen eten, drinken cvan correndon gekregen. Voel me zwaar genaaid. Ben in staat om het op social media en nieuws uit te brengen. Vorig jaar ook in de maling genomen. 5 sterren geboekt en er was geen strand en een kleine zwembad. Bidrum bay resort was dit. Ik heb te veel betaalt 1345 euro is te veel. Wil min 400 euro terug.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Faatje2016