Klacht: achteruitrijschakelaar

Had op de website via kenteken naar het juiste onderdelen gezocht.
heb voor de zekerheid ook zogenloos kopen geactiveerd en betaald.
Luchtfilter gedemonteerd en stekker losgehaald check hetzelfde.
schakelaar gedemonteerd nieuw geplaatst stekker weer aangesloten alles teruggebouwd auto gestart en huhhhhh krijg de auto niet in de versnelling alles weer gedemonteerd en de nieuwe schakelaar heeft een langere schacht nou ouwe spullen teruggeplaatst.
oke mr auto gemaild van joh er is een foutje bij jullie gebeurd wil je nu zorgeloos het juiste toezenden

Nee want u heeft het onderdeel al gemonteerd gehad??? Duhhhhh

Als ik de juiste achteruitrijschakelaar heb ontvangen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mister Auto Webshop over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 01 juni 2016 om 06:41 geantwoord

Beste heer Broeren,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Het aankoopbedrag van het onderdeel wordt aan u teruggestort. Indien u wenst kunt u een ander onderdeel op onze website bestellen. In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.

Heeft op 01 juni 2016 om 15:47 geantwoord

Flutoplossing bedoel had daar besteld ben nu weken verder heb een hoop werk gehad om de schakelaar te monteren en daarna te demonteren oude schakelaar terug te plaatsen.naar het postkantoor spullen terugbrengen
10 tallen mailtjes verder irritante communicatie antwoordontwijkend de rest van de gegevens chassisnummer enz krijg ik gisteren weer terug welk RUITENWISSERS geschikt zijn voor mijn auto???? Tja lekker bezig
Had nu op zn minst het juiste onderdeel verwacht in de bus.
Nu met klacht.nl is er bij wijze van uitzondering geld teruggestort(heb nog niks ontvangen op mn rekening?)kortom een hele hoop irritatie en werk verder en zit nog steeds zonder juiste onderdeel oja kreeg een vouger dat ik 10 euro korting krijg op de volgende bestelling maar ik bestel wel bij een bedrijf dat wel goed werk verricht.
Klacht.nl heeft dus wel iets geholpen

Alle klachten die gemeld zijn door edbroeren