Klacht: achteruitlegging van een bureau

op 21 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 4 januari hadden wij een bureau achteruit laten zetten filiaal te Appingedam die in de aanbieding was. De dinsdag erop zouden we deze gaan ophalen. Helaas was het noorden des lands geveld door de ijzel en konden we niet weg gaan. Heb toen de filiaal gebeld en de meneer zei dat is geen enkel probleem. In het weekend komen we hem wel ophalen.Maar dat er plotseling ziekte was in de familie ging dat niet door. De maandag erop 11 januari gebeld dat ze de bureau 12 januari kwamen ophalen. Maar toen was die ineens niet meer in de aanbieding en we moesten dan ook als we hem wouden hebben de volle bedrag betalen, we kregen hem niet meer voor de aanbiedingsprijs. Paar keer gebeld met het desbetreffende filiaal, maar het ging niet gebeuren. De aanbieding was voorbij dus.
Klantenservice gebeld, lange wachttijden. Formulier op de site ingevuld 11 januari en nogmaals op 18 januari, maar een antwoord krijg je niet. Klantenservice weer gebeld. Gemiddelde wachttijd is langer dan dat u van ons gewend bent. U wordt verzocht om op een ander tijdstip het weer te proberen. Je kunt 1 keer per dag bellen of 10 keer per dag, het antwoord op de lijn is steeds hetzelfde. Volgens mij willen ze niet horen dat mensen klachten hebben. Waardeloos en zeer slechte service van leen Bakker. En een zeer teleurstellende dochter die graag deze bureau op haar kamer wou hebben.

Dat wij alsnog de bureau basel voor de prijs krijgen, daar waar die toen voor in de aanbieding was.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door rian51