Klacht: Achterstallig loon storting

op 19 oktober 2016 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Goedemiddag,

Ik werk sinds eind mei voor Adecco Hoorn. Het ging een tijdje goed maar sinds week 33 ging het aantal keer mis.
Zo ben ik tot 2x aan toe niet volledig betaald en 1X gewoon helemaal niet ( betaling per week). Dit waren niet 3 opeenvolgende weken. Elke keer kreeg ik te horen dat er wat fout is met het systeem. Tot ik vorige week te horen kreeg dat het systeem het weer deed en alles zou worden recht getrokken bij de volgende payday (elke woensdag)
Nou vandaag is deze payday en ik heb alleen voor deze week betaald gekregen. Het bedrag dar Adecco mij schuldig is is 664 euro en ongeveer 68 cent.

Ik ben pas tevreden als ik dit bedrag heb gekregen.

Ik heb loonstrookjes Allemaal op mijn pc staan maar omdat ik dit via mn telefoon op werk schrijf kan ik deze op dit moment niet bijvoegen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:53 geantwoord

Geachte heer Smit,

op dit moment is de desbetreffende vestiging van Adecco aan het proberen om met u in contact te komen. Doel hiervan is om een afspraak te maken om een en ander persoonlijk met u door te nemen en waar nodig verder te verduidelijken.

Ik hoop u via deze weg voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Adecco Quality & CSR