Klacht: achterlaten pakketten

op 01 juli 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen week is UPS 2 maal langgeweest voor het bezorgen van verschillende pakketten. Waar andere pakketbezorgers het pakket afleveren bij buren wanneer wij niet thuis zijn, laat UPS de pakketten voor de voordeur achter.
Het gevolg is dat wij om half 7 thuiskomen en met geluk de pakketten nog treffen voor de voordeur, met wat geluk zijn ze nog droog en niet beschadigd. Er zaten in deze pakketten elektronische onderdelen van een flinke waarde. Vreemd dat een bezorger dit voor een voordeur neerlegt. Hierover hebben we al eerder een klacht ingediend maar daar is schijnbaar niets mee gedaan.

UPS hoort een pakket wanneer deze niet aan de bewoners kan worden afgeleverd mee te nemen en bij een ophaalpunt af te leveren of bij de buren. Maar in geen geval de pakketten voor een voordeur onbeheerd achter te laten!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 01 juli 2021 om 10:26 geantwoord

Beste Mike,

Bedankt voor u bericht.

Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw eerdere contact heb ik je klacht gemeld bij de verantwoordelijke afdeling.
De afdeling zal de chauffeur hierop aanspreken.
Alle andere chauffeurs gaan we erop wijze dat UPS zo niet te werk gaat.
Ik wil u ons excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

Bedankt voor uw feedback en ik hoop dat we dit kunnen verkomen in de toekomst .

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door M.Minck