Klacht: achtergebleven bagage

op 12 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Bij aankomst in Turkije bleek na lang wachten dat er geen enkele koffer van ons gezin ( 2 v. en 3 kinderen)was meegekomen naar Turkije. Alles bleek in Amsterdam achtergebleven. Dankzij een Turks sprekende vrouw kwamen wij achter deze informatie en zij wees ons de weg naar de balie waar wij aangifte konden doen. Na ruim een uur konden wij ons alsnog melden bij de transfer bus die ons naar het hotel bracht. De toezegging was dat de bagage die avond om 22.30 uur naar het hotel gebracht zou worden. Hierdoor zijn wij direct gaan winkelen voor de kinderen. Naast tandenpasta en borsteld konden wij geen zwemkleding kopen in de nabijheid van het hotel. Helaas zaten wij de rest van de dag in onze warme kleding in het hotel. De volgende ochtend geen koffers dus ben ik de hele voormiddag op pad gegaan voor zwemkleding voor de kinderen. gelukkig konden de kinderen die dag nog zwemmen en had ik een korte broek en hemd voor mijn partner kunnen kopen. Al met al kwamen de koffers die avond tegen 20.00 uur. U moet begrijpen dat wij nog geen schoon ondergoed, haarborstel. mijn nachtlenzen of andere verzorgingsspullen hadden tot die tijd. Voor mijn gevoel zijn wij hierdoor bijna 2 dagen kwijt van onze duurbetaalde vakantie. Wat ook erg pijnlijk was dat het personeel mij ook de indruk gaf lastig te zijn door het steeds vragen naar de bagage. Je onthand voelen zonder spullen en dan als lastpak gezien worden ( notabene op mijn verjaardag) voelt niet goed. Uiteindelijk werd mij verzekerd dat de bagage op de kamer gezet zou worden maar toen het zover was kreeg ik een telefoontje op mijn kamer en kon ik de bagage bij de receptie ophalen.

Misschien een lang verhaal maar na een aantal jaren kamperen een dure vakantie boeken waarvan de eerste 2 dagen nog beperkter voelen als kamperen is niet prettig. Ik hoop dat u dit zult begrijpen.

Een financiele tegemoetkoming voor de gekochte goederen en de verloren 2 dagen zou erg op prijs gesteld worden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 23 juli 2012 om 11:54 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Wij hebben deze klacht via uw reisbureau ontvangen. Wij beschouwen deze klacht dan ook als dubbel en zullen deze op opgelost zetten.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jocema70