Klacht: achteraf facturering

op 17 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

In de maand juli heb ik gebeld met 1 van jullie medewerkers.
Ik gaf aan nog wat boeken te hebben die ik moest inleveren, in het verleden waren er wat misverstanden ontstaan over de boeken die retour moesten. Mijn zoon heeft al een tij geen normaal onderwijs gehad in instelling gezeten zonder boeken hier heb ik veelvuldig contact gehad met jullie. Ik gaf aan welke boeken moeten retour, medewerker zei met nadruk alleen twee boeken stepping stones van Engels. Dit heb ik keurig gedaan ook mailtjes voorbij zien komen dat alles in goede orde was ontvangen. Tot nu krijg ik achteraf bericht mevrouw wij missen nog 1 boek nederlands, dit had ik niet telefonisch doorgekregen of rappel via de mail. Nadat ik telefonisch contact had gehad heb ik gelijk de boeken van engels op de bus gedaan omdat ik niets hoorde over andere boeken. Dit kwam pas in augustus danwel met een dikke factuur. In het verleden is dit ook weleens fout gegaan met de boeken van mijn zoon, omdat mijn zoon niet normaal naar school kan en geen boeken heeft, ontstaat er veel verwarring. Ik ben al lang blij dat mijn zoon wat boeken heeft. Hij kan niet normaal mee met het onderwijs, vandaar dat het met de boeken ook niet altijd goed gaat.

Ik wil graag dat iemand van de tweede lijn mij belt hierover, en wil graag in de gelegenheid worden gesteld om zonder boete het boek op te sturen. Ik wil niet in de kosten worden gejaagd. Het leven is al heel duur, en als je zorgen hebt en alles alleen moet betalen, wegen alle beetjes heel veel.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 17 augustus 2017 om 16:36 geantwoord

Beste mevrouw Ramautar,

We hebben alle contacten vanaf eind juni teruggelezen en zijn tot de conclusie gekomen dat wij van begin af aan duidelijk hebben aangegeven dat er zowel een boek van Engels als een boek van Nederlands ingeleverd moest worden. Ook nadat wij alleen boeken van Engels hebben ontvangen hebben wij meerdere malen aangegeven (in zowel herinneringsmails als klantcontacten) dat het boek van Nederlands nog ingeleverd moest worden.

Helaas hebben wij het betreffende boek nooit mogen ontvangen en hebben wij na het verstrijken van de inlevertermijn een schadefactuur opgesteld. Wij zien dan ook geen reden om hier van af te wijken.

We hebben vandaag meerdere pogingen ondernomen om u telefonisch te bereiken, helaas kregen wij geen gehoor. Vandaar dat wij u via deze weg informeren.

Vriendelijke groet,

^Nick
Afdeling klantenservice

Heeft op 17 augustus 2017 om 16:38 geantwoord

Ik heb geen gemiste oproepen van jullie gezien, dus hebben wij hierover niet goed kunnen communiceren. Dus vind ik dit geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door janiceramautar