Klacht: Acculader niet erbij/accu kapot/ accu voorlopig niet leverbaar

op 16 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Juni bestellen wij een electrische fiets werd geleverd met verkeerde acculader. Twee weken later ontvingen wij de lader en 1 maand verder is de accu verbrand. Opgestuurd naar fietsenwinkel een maand later nog steeds geen nieuwe accu. Kreeg ik vandaag een mail dat de accu niet in vooraad is en pas vanaf sept leverbaar. Dus deze fiets staat gewoon weg te rotten zonder hem te kunnen gebruiken. Mvg

Dat ik mijn geld terug krijg en dat ze de fiets komen ophalen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Beste Tinny, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je al zo lang moet wachten op de accu. Ik begrijp goed dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je nieuwe fiets. Zou je het ordernummer in een privébericht van Facebook naar ons toe kunnen sturen? We kijken graag met je mee naar een oplossing. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht Tinnyliekens

3 maanden geleden - Hoi Maarten, ik heb geen Facebook. Ik heb al zoveel verschillende mensen gehad voor dit probleem. Heb al zoveel telefoons moeten doen zelf voor dit probleem dat ik het eigenlijk beu ben. Dit is al over de maand bezig. Kan jij mij helpen? Dus post.nl had het pakket opgehaald. Kreeg mijn track and tracé op 31/7. Moest zelf bellen naar post.nl onmogelijk om daar binnen te geraken. Geen nieuwe accu en acculader aangehad. Rampen! Deze fiets is van juni en heeft bijna nog niet gebold.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 17 augustus 2017 om 12:38 geantwoord

Goedemiddag Tinny,

We begrijpen dat het erg vervelend is dat je zo lang moet wachten en willen graag met je meekijken naar een alternatief. We hebben zojuist een e-mail naar je verzonden met meer informatie hierover en zullen snel contact met je opnemen om te bespreken wat we kunnen doen.

Wynand - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 17 augustus 2017 om 18:40 geantwoord

Ik heb geen alternatief of oplossing gekregen?

Alle klachten die gemeld zijn door Tinnyliekens