Klacht: Accu upgrade. Fiets livorno.

op 09 oktober 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Diverse malen klacht kenbaar gemaakt over genoemde accu. Nu reeds 550 km gereden maar helaas haal ik nog geen 100 km. Stella reageert snel op kla ht maar doet er niets aan. Medewerker gaf schoorvoetend aan dat 100 km normaal is voor de accu…. loze belofte dus. En als je het e ht spannend maakt door mee te delen dat je van plan bent Kassa of Rader in te schakelen dat word je direct van hun site gehaald en ka je niet meer reageren. Beloof werd dat terug gebeld zou worden. En ja ik wacht pas 4 dagen… triest. Verder een fijne fiets. Volgens medewerker heeft het geen zin een monteur langs te sturen.

Volgens stella niets aan te doen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 14 oktober 2016 om 09:17 geantwoord

Geachte heer Hoppenbrouwers,

Na aanleiding van uw klachten hebben wij telefonisch contact met u gehad.
Tijdens ons gesprek hebben wij uw klacht besproken en samen met u gekeken naar een oplossing.
Wij hebben voor woensdag 19 oktober een servicemonteur voor u ingepland, deze zal de fiets geheel inspecteren en daar waar nodig voor u aanpassen.

Bas Mostert
Klanttevredenheidsmanager

Alle klachten die gemeld zijn door Dienhop