Klacht: Accu upgrade. Fiets livorno.

op 09 oktober 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Diverse malen klacht kenbaar gemaakt over genoemde accu. Nu reeds 550 km gereden maar helaas haal ik nog geen 100 km. Stella reageert snel op kla ht maar doet er niets aan. Medewerker gaf schoorvoetend aan dat 100 km normaal is voor de accu…. loze belofte dus. En als je het e ht spannend maakt door mee te delen dat je van plan bent Kassa of Rader in te schakelen dat word je direct van hun site gehaald en ka je niet meer reageren. Beloof werd dat terug gebeld zou worden. En ja ik wacht pas 4 dagen… triest. Verder een fijne fiets. Volgens medewerker heeft het geen zin een monteur langs te sturen.

Gewenste Oplossing:

Volgens stella niets aan te doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 14 oktober 2016 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hoppenbrouwers,

Na aanleiding van uw klachten hebben wij telefonisch contact met u gehad.
Tijdens ons gesprek hebben wij uw klacht besproken en samen met u gekeken naar een oplossing.
Wij hebben voor woensdag 19 oktober een servicemonteur voor u ingepland, deze zal de fiets geheel inspecteren en daar waar nodig voor u aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Bas Mostert
Klanttevredenheidsmanager

Alle klachten die gemeld zijn door Dienhop