Klacht: accu

op 14 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

wij hebben nog geen 2 jaar geleden fietsen aangeschaft bij itek leopoldsburg. vanaf dag 1 hebben we geklaagd over de accu. nu is het zelfs zo ver dat we nog maar 5 km. kunnen fietsen en zijn 2 cellen leeg. de overige 3cellen gaan dan nog 20 km. mee. itek zegt dat we de accus kunnen brengen, zij trekken deze dan leeg en laden de accus weer. wij fietsen echter de accus zeer regelmatig leeg en laden we deze weer, dus wat itek zegt, klopt geheel niet. de accus zijn kapot en we hebben daar nog garantie op, maar itek weigert nieuwe accus te leveren. zij houden vol dat de accus goed zijn, ondanks dat we aantonen dat 2 cellen na 5 km. en de overige 3 na 20 km. leeg zijn. we worden ontzettend onfatsoenlijk tewoord gestaan en onze klachten worden lachend weggewuifd. we zouden de fietsen niet goed gebruiken. dit zij niet onze 1e fietsen die we bij itek hebben gekocht, we weten dus zeker wel hoe om te gaan met de fiets. vraag: kunnen we aub nieuwe accus krijgen?

als wij nieuwe accus krijgen, zouden we zeer tevreden zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door corrytinie