Klacht: Accu

op 17 maart 2020 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel

Ik heb vorige week een monteur gehad voor mijn fiets accu werkt niet meer! Hij geeft aan dat er innen 6 werkdagen een nieuwe accu gemonteerd kan worden.
Maandag met stella gebeld daar werd mij verteld dat dit niet kon en ik wel een leen accu kon krijgen(heb een week vakantie en zou graag willen fietsen. Afspraak gemaakt dat ik zelf naar Nunspeet kom om dit te regelen.
Kom ik daar blikt dit niet te kunnen en moet mijn fiets daar 14 dagen blijven daar word ik niet blij van.
Ik kon wel een leen fiets krijgen Zelf heb ik een trekking fiets (nieuw)
ik krijg de meest aftandse antieke fiets mee welke ze konden vinden.
Zelf gaf ik dit ook nog aan maar er werd geen moeite gedaan om een klant enig sinds tevreden te stellen
Ben hier zeer over ontstemd en dan druk ik mij zachtjes uit.

Als dit zeer snel word opgelost en ik een gelijkwaardige leen fiets krijg als aan e trekking fiets,
de vorige keer dat ik gereageerd heb op een klacht heb ik niets van Stella vernomen,
dus ben zeer benieuwd!!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 17 maart 2020 om 16:18 geantwoord

Geachte heer mevrouw Elders,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad met Stella. Dat is natuurlijk niet de normale gang van zaken en wij kijken uiteraard graag met u mee naar een passende oplossing.

Aan de hand van uw gegevens heb ik direct een melding aangemaakt voor de betreffende afdeling. Zij nemen zo snel als mogelijk verder contact met u op, om u hier verder bij te helpen.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de tussentijd toch nog vragen hebben, kunt u ons bereiken via het volgende telefoonnummer: 0341-252266.

Joep Customer Care

Heeft op 17 maart 2020 om 16:53 geantwoord

Ik had het fatsoenlijk gevonden als ik even gebeld was
en dit bedoel ik dus met geen verantwoording en doorschuif systeem

Bericht van Stella Fietsen

6 maanden geleden - Geachte heermevrouw Elders,Zoals mijn collega in bovenstaand bericht heeft aangegeven is er een melding aangemaakt voor de betreffende afdeling. Deze afdeling zal nog contact met u opnemen om dit te bespreken en tot een oplossing te komen.Wij vertrouwen erop dat alles duidelijk is, maar mocht dit niet het geval zijn kunt u zelf ook contact opnemen via 0341-252266.Met vriendelijke groet,Marjon, Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door H-elders