Klacht: Account deactiveren

op 11 september 2018 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een account aangemaakt voor eenmalig gebruik, dat is verder allemaal gied verlopen, maar nu wil ik mijn account deactiveren omdat eerlijk gezegt de recenties van skrill bar slecht zijn.
Ik heb alle stappen gevolgd om mijn account te deactiveren maar ik krijg elke keer een melding dat ik op dit moment mijn account niet kan deactiveren.
Ik heb 2 keer contact gezocht met skrill, maar die weigerd simpel weg gewoon om te reageren, dus vandaar dat ik het op deze manier probeer.

Gewenste Oplossing:

Als mijn skrill account is gedeactiveerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skrill

Reactie van de melder van de klacht BT.

3 maanden geleden - Skrill wilde de klacht niet afhandelen via klacht.nl. Maar mijn account is nu wel eindelijk gedeactiveerd. Bedankt klacht.nl want anders weet ik zeker dat ik nogsteeds geen reactie van ze had gehad!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skrill nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BT.