Klacht: account

op 30 juli 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Pets Place

4 maanden geleden - Beste Mandy, Bedankt voor je bericht. We zien dat je inmiddels bent ingelogd én dat je kaartnummer is gekoppeld aan jouw e-mailadres. We gaan er vanuit dat het hiermee is opgelost maar mocht je nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place service@petsplace.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 31 juli 2017 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de gegevens van de klant opgezocht en zien dat zij haar account inmiddels heeft bevestigd. Ook heeft ze haar VIP kaartnummer gekoppeld. We gaan er vanuit dat het hiermee is opgelost maar hebben de klant laten weten dat als we nog iets voor haar kunnen betekenen, ze contact met ons op kan nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door karel 1234