Klacht: account

op 02 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb alles geprobeerd om een nieuw account aan te maken , maar er kloppen steeds dingen niet Volgens mij had ik wel een account , maar dat werkt ook niet. Ik heb al een paar keer op zaterdag de krant niet ontvangen en ik hang niet gelijk aan de bel, maar van morgen weer niks en daar vind ik de krant te duur voor.
Vriendelijke groeten T . Notenboom
.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het opgelost is , dat lijkt me duidelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juli 2016 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer Notenboom,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de zaterdagkrant een paar keer niet te hebben ontvangen en niet te kunnen inloggen in Mijn Media om deze klacht door te geven.

Onze excuses voor dit ongemak.

Uw klacht was al goed bij ons doorgegeven via het internet. Dit betekent dat wij contact hebben opgenomen met uw bezorgdienst hierover. Tevens schuiven wij de betaaldatum met een dag op. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Om ervoor te zorgen dat u weer kunt inloggen op Mijn Media hebben wij het e-mail adres aangepast. U heeft een bevestigingslink ontvangen via de e-mail. Na het bevestigen van uw e-mail adres kunt u inloggen op Mijn Media en uw gegevens inzien.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door aad notenboom