Klacht: Acapulco resort en terugreis

op 06 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben van 27 juni tot 4 juli vakantie gehad in een bungalow van acapulco resort in Kyrenia Cyprus.
Corendon was op de hoogte van het feit dat er 2500 studenten ook een vakantie geboekt hadden.
Wij waren hiervan niet op de hoogte gebracht hierover en waren ook verbaasd dat wij de eerste dagen de enige waren boven de 18. Heel de nacht muziek en feesten.
Onbegrijpelijk dat dit niet met ons is overlegd en geen keuze hebben gehad of we dit wilde of niet.
Geluidsoverlast en vervelende dingen zoals was van de waslijn, slippers weg en mayonaise aan de deurklink. Midden in de nacht vuurwerk afsteken. Wij hadden een bungalow en die waren erg gehorig. In het zwembad harde muziek en alle stoelen bezet en op het strand ook regelmatig harde muziek. Al met al waren we blij dat we naar huis mochten. Geklaagd bij de receptie maar ze spreken slecht Engels en begrijpen er niets van. Totaal geen begrip en rekening houdend met andere mensen, alleen de studenten waren belangrijk.
Terugreis was ook een ramp. Taxi 1 uur later dan afgesproken, zelf gebeld waar die bleef en toen kregen we te horen dat het later was, helemaal geen communicatie. Geen hostess op hotel gehad met info. Taxi krijgt onderweg een klapband en moest band verwisselen wij stress of we op tijd zouden zijn. Kwam andere taxi band helpen verwisselen. Aangekomen op vliegveld blijkt we 2 uur later pas te vertrekken. Dus stress voor niets. Tussenlanding in Turkije (het was inmiddels al half 3 in de nacht) mensen lagen te slapen, moesten we dus uit het vliegtuig, shuttle bus naar terminal, chagrijnig mens stond te snauwen en moesten we daar wachten. 15min later weer opgehaald met shuttlebus en naar andere vliegtuig gebracht, dit was allang bekend bij corendon want vluchtnummer was al voor vertrek veranderd. (gegevens op internet gecheckt)
Stewardess vertelde dat we konden gaan zitten waar we wilden maar dat veroorzaakte alleen nog meer stress en ruzie.
Dus wat ons betreft is het niet onze droomvakantie geweest en hebben niet echt kunnen genieten.

Geld terug en excuses

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 03 september 2012 om 09:30 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Hanegraaf