Klacht: Absoluut niet opgeleid personeel.

op 03 juli 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Wij zijn afgelopen zondag naar de winkel gegaan om fietsen te bekijken en advies te krijgen van een verkoopmederwerker. Dit is de allerslechtste service ooit!
Wij moesten aan de desbetreffende collega vragen of hij tijd had voor ons, 3 collega’s in de winkel 2 bezig met klanten deze nogal met zijn telefoon.
Wij wilden 2 nieuwe fietsen kopen. (klinkt als goede klanten toch?).
De beste man was totaal niet geïnteresseerd in wat we wel of niet wilden hebben, ik mocht proefrijden op een fiets maar het was teveel moeite om mee te lopen en te vragen hoe de fiets beviel. De fiets fietste heel slecht, dit kwam omdat ik op een kindermaatframe werd gezet. Na fiets 2 waarvoor ik eerst moest vragen of het zadel alsjeblieft een beetje omhoog mocht. Na deze geprobeerd te hebben is de man naar achteren gelopen. Dus toen we terugkwamen van wederom een te kleine fiets was onze verkoopmederwerker weg en zagen we hem staan met zijn telefoon in zijn handen, achter een deur. Halverwege het verkoopgesprek waren we de verkoper kwijt?!
Toen aan een collega gevraagd wat de andere optie zou zijn, toen werd mij eindelijk een passend maat frame aangewezen en kon ik ook online via de tablet een fiets bestellen. Bij het vragen over of het kettingslot bijpassend nu beter gekocht kon worden i.v.m aanbieding antwoorde de collega “ja joh die zijn altijd in de aanbieding zou ik niet doen”.
Ik begrijp dat het een online service is maar bied dan geen diensten in een winkel aan want dan kom je echt thuis van een koude kermis!

Ik zou graag uitleg over de situatie willen en het gevoel krijgen dat wij als KLANT er zeker toe doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 04 juli 2017 om 14:33 geantwoord

Beste Catelijne,

Wat vervelend om te horen! Ik kan me heel goed voorstellen dat je als klant gewoon goed geholpen wil worden, mag ik dat zo stellen?

We hebben je feedback intern doorgezet. Bedankt hiervoor. Dit geeft ons een kans om onze dienstverlening te verbeteren.

Maarten - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Catelijne