Klacht: Abonnementzones

op 20 augustus 2016 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor het bestellen van een ov abonnement moest ik de zone invullen. Nergens op de site kan ik een zone overzicht vinden. Hiervoor moest ik dus bellen met het dure 0900-9292 nr a € 0,70 per minuut. Van de medewerkster kreeg ik ook de bevestiging dat het zone overzicht er niet meer is.
Ik vind dit pure oplichterij naar consumenten toe!

Gewenste Oplossing:

Als het overzicht weer te vinden is en de belkosten per minuut verlaagd worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 25 augustus 2016 om 07:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door REMHoekstra