Klacht: Abonnementskosten worden afgeschreven na opzegging

op 02 juni 2016 over Parkline in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb parkline al ruim 2 maanden geleden opgezegd maar zij blijven de abonnementskosten afschrijven. Ik heb hierover al meerdere malen een mail gestuurd en het contactformulier ingevuld. Ik krijg geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Als de abonnementskosten niet meer afgeschreven worden van mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkline

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkline nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Parkline

7 maanden geleden - Beste mevrouw Link, Op basis van het klantnummer komen wij uit op een account wat sinds 3-6-2016 is uitgeschakeld. Hiervan is dan ook een bevestiging gestuurd. Daarnaast zien wij geen nieuwe facturen gegenereerd, daar de laatste factuur de periode van mei betreft. Graag ontvangen wij een factuurnummer of een screenshot van de afschrijving, zodat wij uw situatie nader kunnen onderzoeken via info@park-line.com. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u hierbij genoeg te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Francine Roos Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Stellaatje