Klacht: Abonnementsbeeindiging

op 18 december 2012 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Wij hadden op 23 juni 2012 een opzeggingsbrief verstuurd voor lidmaatschappen die in oktober 2012 aflopen. Ruim op tijd dus. Maar ze schreven in september ineens weer bij mij en mn partner geld af voor een jaar. Wij dus weer teruggehaald en direct naar ze gemaild. Geen reactie…2 weken erna weer gemaild en tussendoor 4 keer gebeld….is niet tussen te komen……weer geen reacties. Vandaag gebeld met die Richard en zegt dat ze een verwerkingstijd van 4 a 5 weken hebben als het om mails beantwoorden gaat……staat nergens op hun website vermeld….en ze hebben in juni mijn opzeggingsbrief nooit gehad en mag ook niet mijn kopie ervan opsturen. Deze zou niet rechtsgeldig zijn!? Ik vroeg tevens om de volledige naam van die Richard en die wilde hij niet geven, ook kon ik niet worden doorverbonden met een leidingevende. Dus gewoon betalen. Wat een idioot bedrijf is dit….oplichting, je klanten misleiden en liegen! Nu moeten wij voor 24 december weer een brief sturen om op te zeggen, zodat we ” maar” van oktober tot en met januari hoeven te betalen. Wat kunnen we hiermee doen. Ik heb me aan al hun regels gehouden…maar zij verzinnen hun eigen regels. Je moet dit toch kunnen tegengaan?! Hier worden we pas echt ziek van.

Wij hebben ons aan de regels gehouden en we willen gewoon met rust gelaten worden door dit bedrijf en nooit meer correspondentie ontvangen. Nooit meer een abonnement daar!

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door If