Klacht: Abonnementkosten hoger dan het moet zijn

op 31 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nadat ik heb gekeken naar het bedrag wat ik voor de maand april en mei moest betalen voor mijn mobiele abonnement, heb ik gezien dat het bedrag hoger is dan mijn gebruikelijke abonnement kosten. Na te hebben gesproken met één van de medewerkers van Tele2, heeft mevrouw gezegd dat het inderdaad niet klopt en ik hiervoor een vergoeding moet aanvragen. Mijn gebruikelijke mobiele abonnement kosten is een bedrag van €38,00. De bedragen die ik heb moeten betalen voor de maand april was: €42,29. Dit terwijl ik in het buitenland was en mijn mobiele simkaart thuis in Nederland heb achtergelaten, dus geen data en bundel heb verbruikt. Ook heb ik gezien dat ik voor de maand mei een bedrag van €47,50 heb betaald en ik ook deze maand geen data en bundels heb verbruikt. Graag zou ik willen dat dit z.s.m. wordt opgelost en ik het bedrag wat te veel is afgeschreven teruggestort krijg op mijn rekening.

G.Tavares

Ik zal tevreden zijn wanneer het bedrag wat te veel is betaald, dus voor de maand april is dit een bedrag van €4,29 en voor de maand mei een bedrag van €9,50, is teruggestort op mijn rekening.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door indira1996@live.nl