Mijn Klacht:
Ik sluit een jaar geleden een abonnement af op het tijdschrift vriendin voor € 13 per kwartaal, automatische incasso, tot wederopzegging.
De eerste keer gaat het goed. De 2e keer komt er een acceptgiro binnen. Ik bel en ze geven aan dat er inderdaad iets is fout gegaan. Ze gaan het oplossen en ik kan de acceptgiro weg doen. Het bedrag wordt alsnog netjes afgehouden. Daarna gaat het 1x goed. Daarop krijg ik weer een acceptgiro. Ik bel weer. Zelfde verhaal maar deze keer houden ze het niet af. Waardoor ik een herinnering krijg. Ik laat via de site weten dat ik het afgehouden wil hebben. Ik krijg een bericht dat dat niet meer gaat en betaal handmatig. Tevens zien ik een klacht in bij de klantenservice. Die daar niet op reageerd. Wat schetst mijn verbaziging. Ze houden het alsnog zelf ook af, dus ik storneer het weer want ik had al betaald. Ik stuur tevens een boze mail. Geen reactie. Nu een kwartaal later staat er een betaling klaar van € 27,50 ipv € 13! dit storneer ik weer, ik stuur de klantenservice wederom een mail dat ik ontzettend boos ben en dat ik het bedrag van € 13 handmatig heb overgemaakt.!!! Hoe moeilijk kan het zijn?! Ik laat het via een automatische incasso lopen omdat ik dan niet zelf alles in de gaten hoef te houden maar ik blijf problemen houden, zonder respons.
Helaas kun je nergens anders heen! Zelfs bij Vriendin zelf kun je geen klacht indienen, dus daarom doe ik het hier! Ook op hun FB pagina geen mogelijkheid.
Gewenste Oplossing:
Als ze hun zaakjes netjes op orde hebben en in ieder geval de moeite nemen om met de klant contact op te nemen als die een klacht heeft.
