Klacht: Abonnement wijziging

op 23 maart 2013 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw

Hierbij vraag ik om uw aandacht.
Ik ben al heel lang klant bij jullie en heb zelfs twee contracten lopen,
ben altijd heel tevreden geweest en dat ben ik nu nog steeds.
Sindskort heb ik mijn contract verlengd waarbij ik
1000 belminuten 500 mb internet kreeg maar al gauw kwam ik achter dat ik tekort had aan 500mb internet per maand.
Zodoende belde ik vorig week met een van uw medewerker,die mij
geweldig hielp om mijn contract aan te passen van 1000 belminuten en 500 mb internet naar 500 belminuten, 100smsen en 1500mb internet zodat ik meer mb aan internet had per maand.
Op 23-03-2013 kwam ik achter dat alleen de sms bundel aangepast was en de rest was nog steeds dezelfde gebleven.
Op dezelfde dag nog belde ik weer met een ander collega en kreeg te horen dat dat hetgeen was wat ik samen met de ander collega had afgesloten.En toen brande er eenlampje bij mij dat de communicatie tussen mij en uw collega niet goed was verlopen.
Hierbij ik vraag u, om nog een kans om mijn abonnement alsnog te kunnen aanpassen maar dit keer wel naar mijn wensen.

Met vriendelijke groeten,

M.Grigorjan
Multatuliaan 58
2251ZM Voorschoten

Gewenste Oplossing:

Als ik nog een keer de kans krijg om mijn abonnement aan te passen naar
500 belminuten
100 sms'en
1500 mb internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0641233230