Klacht: Abonnement wijzigen alleen mogelijk met afsluiten nieuw contract

op 09 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee maanden geleden wilde ik HBO aan mijn tv abonnement toevoegen.
Ik bleek dit niet zomaar te kunnen toevoegen en moest een nieuw contract hiervoor afsluiten, waar ik meer voor moest betalen en minder tv-zenders en internetsnelheid voor zou krijgen. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en wilde mijn contract dan opzeggen om naar een andere provider te gaan. Nu blijkt dat ik dan een afkoopsom moet betalen.
Ik ben van mening dat dit niet kan kloppen. Mijn contract heeft volgens de algemene voorwaarden een looptijd van een jaar, Tele2 zegt 2 jaar.
Zij kunnen mij echter niet aantonen dat ik inderdaad akkoord ben gegaan met een looptijd van 2 jaar.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn contract per direct, zonder afkoopsom, kunnen opzeggen of zonder extra looptijd een vergelijkbaar abonnement zonder extra kosten aangeboden krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemieke van der Pluijm