Klacht: Abonnement verlenging niet mogelijk

op 11 mei 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Wanneer ik een jaarabonnement wilde nemen van de Efteling heb ik een afweging gemaakt tussen een éénmalige aanschaf of maandelijkse aanschaf. Ik heb toen aan de klantenservice gevraagd of het mogelijk zou zijn om bij éénmalige aanschaf het abonnement maandelijks te verlengen zonder hier vervolgens een jaar aan vast te zitten.
Dat is geen probleem gaf de medewerker aan.
Met deze rede het abonnement in één keer aangeschaft. dus geen maandelijks abonnement. Ik koop liever iets in 1 keer in plaats van dat ik maandelijkse kosten heb.
Nu is mijn abonnement inmiddels afgelopen, en wilde ik het abonnement maandelijks door laten lopen. Helaas, het is ineens niet meer mogelijk. Ik ben dan ook verplicht om opnieuw een jaar contract af te sluiten. Echter wil ik dit niet. Ik wil mijn abonnement stop kunnen zetten wanneer ik dat wil, zonder nog ergens aan vast te zitten.

wanneer ik toch een abonnement kan krijgen, die ik maandelijks op kan zeggen. ik heb namelijk al aan de voorwaarde gedaan, ik ben al een jaar klant.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariekek89