Klacht: abonnement verlengd zonder toestemming

op 22 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

bij klacht .nl opgelost
niks die oplichters van tele2 hebben niks opgelost
mijn abonnement mobiel is niks van opgelost gewoon voor 1 jaar verlengd zonder mijn toestemming wil mijn nummer behoud naar andere provider
wens niet meer met tele2 te handelen doen zomaar als opgelost aan merken terwijl ze niks ermee doen
mijn internet thuis is al opgezegd maar mobiel wil ik bericht dat ik per direct met nummerbehoud weg kan ik wil geen oplichters abonnement bij tele2 meer zonder toestemming maar verlengen nee echt niet

op papier hebben dat ik met nummerbehoud weg kan per direct naar andere provider wens nooit geen contract met oplichters te willen afsluiten
word ineens abonnement opgezegd met 1 maand opzegging willen ze daar ook nog munt uitslaan gore oplichters Tele2

Reactie van de melder van de klacht terdy

5 jaren geleden - niks dubbel geplaatst ze zeggen dat klacht opgelost is nou echt niet wanneer en hoe hebben ze dat dan gedaan oplichters en bedriegers zijn het heel tele2

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 24 juli 2012 om 11:30 geantwoord

Dubbel binnengekomen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door terdy