Klacht: abonnement totaal tv

op 12 juni 2018 over Sanoma in de categorie Media

Goedenavond,
Bestel tot 2 x toe een abonnement op totaal tv met gratis airfryer de eerste keer na een tijd wachten komt er niets telefoontje plegen na een kwartier wachten wordt er doodleuk gezegd meneer er is niets van een abonnement bekend werknemer verkeerde knop gedrukt zei kan gebeuren maar zou als nog in orde gemaakt worden na weer een tijd wachten weer niets dus weer bellen weer een kwartier wachten en u houdt het niet voor mogelijk weer niets bekend maar zou weer in orde gemaakt worden nu gevraagd naar de naam van de medewerker was Cas na een tijd weer niets ontvangen weer bellen naar Cas gevraagd was niet bekend maar na een tijdje zei de meneer dat hij er niet meer werkte maar weer niets bekend van een abonnement dus ik vraag naar een teamleider maar dat kan niet medewerker gaat vragen of hij wat kan regelen vond het ook allemaal wel erg vervelend maar na tijdje wachten zie dat er niets aan te doen was airfryers waren er niet meer dus niets aan te doen tot dat ik op internet bij dezelfde firma sanoma een aanbieding zag met een abonnement op viva een zelfde airfryer werd aangeboden dus ik weer gebeld maar dat ging ook niet vond dat erg vreemd dus geen enkele vorm van klanttevredenheid dus van daar deze klacht misschien kunt u voor mij wat betekenen want ik wil het abonnement met airfryer nog steeds graag hebben. bij voorbaat dank. Mvrg.T. Elbrink

Als ik het abonnement met digitale airfryer met receptenboek als nog ontvang.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door telbrink