Klacht: abonnement stopzetten

op 14 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb sinds 5 dagen een abonnement bij simpel. Simkaart had ik ongeveer 3 weken eerder in huis, maar nummerbehoud ging pas 7 juli in.Kaart werkte dus niet en dat vond ik ook niet vreemd.
Door omstandigheden bij jullie (inbraak) werkt het abonnement even niet (kan niet bellen of sms-en, wel gebeld worden en gesms-t worden). Daar heb ik alle begrip voor. Maar ik kom er nu wel achter dat ik een onjuist abonnement heb, wat niet geschikt is voor Blackberry internet. Dit heb ik juist wel nodig voor mijn werk. Ik heb hierover gebeld, omdat ik aan wilde geven dat ik niet kon bellen enzo. Er is mij toen ook uitgelegd dat abonnement niet geschikt is voor Blackberry email. Vervolgens wilde ik graag wel een geschikt abonnement afsluiten, maar dat kunnen jullie niet bieden. Ik heb toen aangegeven dan van het abonnement af te willen, maar dat kon niet, want de 14 dagen waren al verstreken werd gezegd. En ik had beter moeten weten. Dit vond ik niet zo’n prettige reactie. DAt kan misschien zo zijn, maar nergens in de aanmelding ben ik er op gewezen dat dit abonnement niet geschikt is voor blackberry’s. Ik vind dus dat ik niet goed geinformeerd ben. En omdat ik ook het abonnement niet binnen 14 dagen uit kon proberen, wist ik ook niet eerder dat het een verkeerd abonnement was. Mijn klacht: a. ik ben niet goed geinformeerd en b. ik heb niet 14 dagen de simkaart uit kunnen proberen. Graag wil ik alsnog dit abonnement stopzetten

Met stopzetten van het abonnement en nummer over laten zetten van provider naar mijn keuze.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door corma