Klacht: abonnement opzegging niet verwerkt

op 22 juni 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 7 juli 2015 heb ik mijn lopende abonnement telefonisch opgezegd. Per maart 2016. Wat schets mijn verbazing…..er wordt gewoon weer 56 euro afgeschreven van mijn rekening. Gebeld. Wij hebben uw opzeggen niet verwerkt. Ik moest via de volkskrant site een klacht indienen…. Nu heb ik de klacht knop niet kunnen vinden. Maar een pagina ingevuld waarin ik een aangevraagd abonnement per direct wil stoppen met bovenstaande info als bijlage.. krijg ik een mail dat mijn abonnement per 15-9-2016 wordt gestopt. DAT WIL IK NIET….IK WIL DAT DIT MET TERUGWERKENDE KRACHT ALSNOG WORDT UITGEVOERD!!!!

Gewenste Oplossing:

Abonnement wordt gestopt per 10-3-2016 conform afspraak. Wij maken al veel langer geen gebruik van de volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door torenbeeknl@gmail.com