Klacht: Abonnement opzeggen kan niet

op 07 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enkele dagen probeer ik mijn NS Traject jaarkaart abonnement op te zeggen. Bij de NS is dit alleen mogelijk via social media (facebook) of telefoon. Vanwege zogenaamde drukte was de NS via beide kanalen niet bereikbaar. Hierdoor was het onmogelijk om voor de maandelijkse contractvervaldatum het abonnement op te zeggen. Het gevolg is dat het contract doorloopt in de volgende maand met extra kosten (a 200 euro) tot gevolg.

Gewenste Oplossing:

Opzegging van mijn abonnement per datum van het eerste contact op facebook.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joel Kroodsma