Klacht: Abonnement opzeggen

op 04 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben nu bijna 2,5 jaar klant van Tele2, ik wil nu overstappen naar KPN en nu moet ik een boete van 78,- betalen aan Tele2. Ik heb gebeld en zij geven aan dat ik mijn abonnement verlengd heb en daarom nog een jaar aan mijn abonnement vast zit. Ik vind dit erg on klantvriendelijk als je al 2,5 klant bent geweest. En volgens de wetgeving is je abonnement na een jaar maandelijks opzegbaar, maar omdat ik ja heb gezegd op een verlenging moet ik nu ineens gaan betalen.

Ik ben tevreden als het boete bedrag kwijtgescholden wordt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 04 juli 2012 om 15:04 geantwoord

Volgens onze gegevens is het abonnement vorig jaar verlengd met een speciale klantenkorting en een nieuwe contractperiode. Na deze contractperiode kan het abonnement indien gewenst kosteloos opgezegd worden. Indien de klant hier nog vragen over heeft kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door m.ernest