Klacht: Abonnement opgezegd: geen geld terug

Maaktmijnietsuit2021 op 12 december 2021 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus 2021 kreeg ik een e-mail van Fit for Free dat ze mijn jaarlijkse abonnementsgeld niet konden incasseren. Heel vreemd want heb altijd voldoende saldo op mijn rekening. Om gedreigde incassokosten te voorkomen heb ik meteen betaald. Aangezien ik het bedrag niet kon plaatsen heb ik gevraagd mij hiervan uitleg te geven. Ik kreeg hier geen reactie op. Vervolgens heb ik mijn abonnement opgezegd en kreeg ik na 5 weken, eind september 2021 en reactie op mijn e-mail waarin stond dat ze mijn opzegging verwekt hadden. Na een e-mail van mij waarin ik vraag het teveel betaalde bedrag terug te betalen gaven ze aan dit binnen 14 dagen terug te betalen. Dit is niet gebeurd. Vervolgens nog een aantal malen gemaild, in oktober wederom de toezegging van terugbetaling binnen 14 dagen. Nog steeds niets ontvangen.

Ik ben inmiddels al bijna 3 maanden aan het wachten op een bedrag van ongeveer 150 euro.
Er wordt niet meer gereageerd op mijn e-mail.

Ze hebben geen telefonische klantenservice, wegens ‘drukte’.

Ik voel mij opgelicht!

Gewenste Oplossing:

Het aan mij verschuldigde geld nog in 2021 terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaktmijnietsuit2021