Klacht: abonnement opgezegd, contract is door blijven lopen.

op 25 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

23 maart 2016 heb ik contact met uw collega, omdat ik wil weten hoe het werkt als ik mijn abonnement bij jullie beëindig en een ander aboonement bij Youfone wil. Uw collega verteld dat we een maand opzegtermijn hebben en dat het contract dan afloopt op 25 april. Prima!
Nu wil het geval dat het toch niet goed is doorgevoerd, want 24 -5-2016 wordt het maandbedrag van 11,- afgeschreven. Dat betekent dat we nu een contract hebben bij Tele 2 en Youfone. Uw collega heeft vanochtend dd 25-5-2016, toen ik hem hierover aan de lijn had, alsnog het contract beëindigd.
Waar het misgegaan is, weet ik niet, maar ik hoop dat het correct wordt afgehandeld!

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik het reeds betaalde maandbedrag van 11,- euro weer terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirri Huurnink