Klacht: Abonnement mij was vertelt per mnd opzegbaar

Roelie van beemen op 27 december 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Werdt op straat aangesproken voor een abonnement op de telegraaf te nemen had eerst al meerder keer nee gezegd maar helaas toche ingetrapt,

Hij zij dat per mnd op zeg baar was maar bleek achteraf niet zo te zijn, heb op 27 december gebeld, heb een 3 jaar durende contract zeggen hun heb er voor getekend kon het terug lezen werd mij nu gezegd

Het ergste is ik lees de krant niet gaat bij oud papier
Heel soms vrouw en vrij wordt gelezen,

Zou heel graag van abonee af willen

Ook omdat ik op gedrongen ben tot abonnee te worden

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 december 2019 om 15:59 geantwoord

Geachte Mevrouw Van Beemen,

Bedankt voor uw melding over uw contract.

Wij betreuren dat het niet duidelijk was voor u dat het door u afgesloten contract een looptijd heeft van drie jaar.

Na het aangaan van dit abonnement hebben wij u een bevestiging gemaild naar uw e-mailadres. Hierin stonden de abonnementsvoorwaarden benoemd van het door u afgesloten contract. U heeft de wettelijk bepaalde 14 dagen herroepingsrecht. Na deze periode hanteren wij de einddatum van het contract.

Omdat dit abonnement al in september is opgestart kunnen wij nu niets meer doen aan de looptijd.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via onze klantenservice of mijnmedia.nl.

MH - Webcare Team

Roelie van beemen

Heeft op 27 december 2019 om 16:02 geantwoord

Naar aanleiding dat ik ook gebeld heb dat ik dit echt niet meer kan betalen kom waarschijnlijk ook in de schuldsanering

Alle klachten die gemeld zijn door Roelie van beemen