Klacht: abonnement met nummerbehoud

op 16 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

per 3 juli zou ik kunnen bellen via simpel ik kan nog steeds niet telefoneren en sms na contact via een menu waar je in verdwaald, lekker simpel, wel vriendelijk te woord gestaan maar geen oplossing aangeboden. Men schuift alles op een storing zo simpel is dat.Ik ben nu nog geen stap verder. Ik krijg wel SMS binnen en telefoontjes maar verder niets. Via e mail contact gezocht en wederom via de telefoon. De helpdesk heeft volgens mij weinig kennis van zaken, zij werken niet structureel naar een oplossing toe waarmee je iets kunt. Een storing die nu al meer dan 10 dagen duurt wil er bij mij niet in.

Gewenste Oplossing:

duidelijke uitleg waarom ik nog niet kan bellen en smssen
Zo snel mogelijk mijn abonnement activeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door peter tymstra