Klacht: abonnement met nummerbehoud

op 16 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

per 3 juli zou ik kunnen bellen via simpel ik kan nog steeds niet telefoneren en sms na contact via een menu waar je in verdwaald, lekker simpel, wel vriendelijk te woord gestaan maar geen oplossing aangeboden. Men schuift alles op een storing zo simpel is dat.Ik ben nu nog geen stap verder. Ik krijg wel SMS binnen en telefoontjes maar verder niets. Via e mail contact gezocht en wederom via de telefoon. De helpdesk heeft volgens mij weinig kennis van zaken, zij werken niet structureel naar een oplossing toe waarmee je iets kunt. Een storing die nu al meer dan 10 dagen duurt wil er bij mij niet in.

duidelijke uitleg waarom ik nog niet kan bellen en smssen
Zo snel mogelijk mijn abonnement activeren.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:34 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door peter tymstra