Klacht: Abonnement met nummerbehoud nog niet actief

op 23 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

9 juli zou mijn abonnement van KPN overgezet worden naar Simpel. Ik kan echter tot op de dag van vandaag (21 juli) nog niet bellen, smsen, internetten, gebeld of gesmst worden. Kortom ik kan niets met mijn mobiele telefoon. Ik heb al een prepaid kaart aangeschaft, om wel te kunnen bellen. Elke keer als je de klantenservice belt, krijg je te horen dat ze een technische storing hebben (die al vanaf juni duurt) en dat je je toestel maar steeds uit en aan moet zetten.

Dat mijn abonnement zo spoedig mogelijk werkt en dat ik compensatie krijg voor de dagen die ik niet hebben kunnen bellen, smsen en internetten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel