Klacht: Abonnement met nummerbehoud nog niet actief

op 23 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9 juli zou mijn abonnement van KPN overgezet worden naar Simpel. Ik kan echter tot op de dag van vandaag (21 juli) nog niet bellen, smsen, internetten, gebeld of gesmst worden. Kortom ik kan niets met mijn mobiele telefoon. Ik heb al een prepaid kaart aangeschaft, om wel te kunnen bellen. Elke keer als je de klantenservice belt, krijg je te horen dat ze een technische storing hebben (die al vanaf juni duurt) en dat je je toestel maar steeds uit en aan moet zetten.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn abonnement zo spoedig mogelijk werkt en dat ik compensatie krijg voor de dagen die ik niet hebben kunnen bellen, smsen en internetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 1989