Klacht: abonnement kosten

op 20 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Schoonbeek,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u 18,95 euro per maand zou moeten betalen.

Volgens onze administratie heeft u per 2 juli 2015 van een nieuwe aanbieding mogen genieten. Dit is echter een aanbieding voor een jaar. Na het jaar wordt het automatisch verlengd tegen het reguliere tarief, dat 30,50 euro bedraagt. Dit kunnen wij niet omzetten naar het actietarief, gezien de aanbieding per 2 juli 2016 is verlopen.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door edo8155@gmail.com