Klacht: abonnement, en verandering bankrekening

op 26 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tevens wil ik mijn rekening wijzigen naar Spaanse bank wij wonen daar.
Ik wil dat alles in een email van Bol uitleggen, maar kan de mail niet versturen.

Gewenste Oplossing:

Hulp voor rekening wijziging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Reactie van de melder van de klacht Claire Reini

3 maanden geleden - Bol heeft correct 9.99 van de rekening afgeschreven. Dus mijn excuus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claire Reini