Klacht: abonnement bij simpel

op 16 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een abonnement van simpel, de eerste keer is er een bel plafond ingegaan, waardoor ik mijn minuten kwijt raakt, ik word meestal na twee dagen al afgesloten, omdat er gezegd wordt dat het plafond bereikt is.
Ik he nu een rekening liggen van 1057 euro, omdat ik de eerste rekeningen niet betaald hebt, omdat ik afgesloten word, omdat et bel plafond is bereikt.
Ik heb geschreven gebeld etc, nergens word er opgereageerd.

Ik wil het bedrag kwijtgescholden hebben, ik heb ook naar de vara geschreven, er zijn zoveel klachten over simpel.
Ik betaal niks, desnoods naar de rechtbank.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel