Klacht: abonnement bij simpel

op 16 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een abonnement van simpel, de eerste keer is er een bel plafond ingegaan, waardoor ik mijn minuten kwijt raakt, ik word meestal na twee dagen al afgesloten, omdat er gezegd wordt dat het plafond bereikt is.
Ik he nu een rekening liggen van 1057 euro, omdat ik de eerste rekeningen niet betaald hebt, omdat ik afgesloten word, omdat et bel plafond is bereikt.
Ik heb geschreven gebeld etc, nergens word er opgereageerd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het bedrag kwijtgescholden hebben, ik heb ook naar de vara geschreven, er zijn zoveel klachten over simpel.
Ik betaal niks, desnoods naar de rechtbank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door claudia2