Klacht: Abonnement betalen maar geen service

op 26 november 2016 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee maanden in de kou gezeten. Diverse monteurs gezien maar niemand loste het probleem op. De laatste monteur liet me zelfs zonder warm water zitten. U kunt beter een installateur bellen, was het antwoord van de laatste monteur van de energie wacht. Dat ook maar gedaan. Klep ketel was kapot. Heb €170 betaald nieuwe klep CV opnieuw afstellen. Maar had al 12 maal 12,= aan de energiewacht betaald. Dit kan toch niet !!

Gewenste Oplossing:

Mijn kosten en deel abonnement terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door stari